Voorbereiden op de reis - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Henk Westerink - WaarBenJij.nu Voorbereiden op de reis - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Henk Westerink - WaarBenJij.nu

Voorbereiden op de reis

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

23 December 2015 | Nederland, Beekbergen

De laatste paar dagen ben ik druk geweest met de voorbereidingen voor mijn reis naar Noorwegen. Op 7 januari vertrek ik vanaf Amsterdam naar Oslo. Na een overnachting aldaar vlieg ik door naar Tromsø, daarna nog een klein stukje naar Hammerfest om als laatste op de veerboot te stappen naar Akkarfjord op het groene (zal nu wel wit zijn) eiland Sørøya.
Dan maken de donkere dagen voor Kerst plaats voor geheel donker tot 21 januari wanneer de zon weer opkomt.. voor een uurtje dan..

Als het goed is wordt ik daar opgewacht door Bruno Smis, ik ga hem helpen met de uitbreiding van zijn schapenstal op de boerderij. Ik ben toch wel benieuwd wat voor soort vlees ik daar te eten krijg..

Volgend verslag: Aankomst in Gamvik Nordre AS (medio week 2, 2016)

• 27 December 2015 - 14:47

Herma:

Succes Henk. Ik wens je goede tijden :)

groetjes,
    Herma