Voorbereiden op de reis - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Henk Westerink - WaarBenJij.nu Voorbereiden op de reis - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Henk Westerink - WaarBenJij.nu

Voorbereiden op de reis

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

23 December 2015 | Nederland, Beekbergen

De laatste paar dagen ben ik druk geweest met de voorbereidingen voor mijn reis naar Noorwegen. Op 7 januari vertrek ik vanaf Amsterdam naar Oslo. Na een overnachting aldaar vlieg ik door naar Tromsø, daarna nog een klein stukje naar Hammerfest om als laatste op de veerboot te stappen naar Akkarfjord op het groene (zal nu wel wit zijn) eiland Sørøya.
Dan maken de donkere dagen voor Kerst plaats voor geheel donker tot 21 januari wanneer de zon weer opkomt.. voor een uurtje dan..

Als het goed is wordt ik daar opgewacht door Bruno Smis, ik ga hem helpen met de uitbreiding van zijn schapenstal op de boerderij. Ik ben toch wel benieuwd wat voor soort vlees ik daar te eten krijg..

Volgend verslag: Aankomst in Gamvik Nordre AS (medio week 2, 2016)

  • 27 December 2015 - 14:47

    Herma:

    Succes Henk. Ik wens je goede tijden :)

    groetjes,
    Herma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 23 Dec. 2015
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 4564

Voorgaande reizen:

07 Januari 2016 - 31 Mei 2016

Noorwegen

20 Juli 2003 - 22 Januari 2011

I dreamed of Kenya

Landen bezocht: